loading...

آکادمی پونک - آموزش سئو و تولید محتوا

سئو

آکادمی پونک بازدید : 42 شنبه 13 دی 1399 نظرات (0)

هر سایت جدیدی که ساخته می شود، مدتی توسط گوگل در رتبه های بالا نشان داده می شود تا کاربران بتوانند آن صفحه را ببینند که به این فرصتی که توسط گوگل به ما داده می شود، ماه عسل گوگل می گویند. 

آکادمی پونک بازدید : 41 چهارشنبه 10 دی 1399 نظرات (0)

سندباکس گوگل یک اتاق بررسی برای سایت‌های جدید است و به هدف مورد بررسی قرار دادن سایت های تازه تاسیس فعالیت می‌کند و به روی کار آمدن سایت های با کیفیت کمک می‌کند.

آکادمی پونک بازدید : 42 سه شنبه 09 دی 1399 نظرات (0)

افرادی که سئو کلاه سفید را دنبال می‌کنند کسانی هستند که عجله ای برای موفقیت زود هنگام ندارند و طبق قوانین موتورهای جستجو به دنبال بهینه سازی سایت خود هستند. اما کسانی که از کلاه سفید پیروی نمی کنند و در حال دنبال کردن سئو کلاه سیاه هستند، آینده ی چندان روشنی نخواهند داشت.

 
آکادمی پونک بازدید : 40 دوشنبه 08 دی 1399 نظرات (0)

موتورهای جستجو از قسمت های حیاتی در دنیای اینترنت هستند. در حال حاضر بیش از 60 درصد ترافیک انواع سایت‌ها از طریق موتورهای جستجو تامین می‌شود و بسیار مهم است که این کانالکسب و کار آنلاین به درستی بهینه‌سازی شود، که این فعالیت سئو نام دارد.

آکادمی پونک بازدید : 40 یکشنبه 07 دی 1399 نظرات (0)

اسکیما یک قطعه کد HTML برای نشانه‌گذاری است. زبانی مشترک بین موتورهای جست‌وجو، که ربات ها کمک می‌کند اطلاعات صفحات را آسان تر و سریع تر تشخیص بدهند. عملکرد اصلی نشانه گذاری کمک به موتورهای جستجو برای درک بهتر محتوای شما است.

آکادمی پونک بازدید : 43 شنبه 06 دی 1399 نظرات (0)

Link Bait محتوایی است که به هدف لینک سازی و در واقع بک لینک گرفتن است. طعمه لینک که همان لینک بیت است، محتواهای چالش برانگیز، پرسش و پاسخی و هر نوع محتوایی است که به لینک گرفتن کمک می‌کند.

 
آکادمی پونک بازدید : 38 سه شنبه 02 دی 1399 نظرات (0)

گوگل همواره می خواهد کاربرانی که از آن استفاده می‌کنند، خوشنود و راضی باشند. به همین دلیل همواره در حال به روز رسانی الگوریتم های خود است تا با کمک آن‌ها روز به روز بی نقص تر شود. اما گاهی اوقات، صاحبان سایت به صورت خواسته یا ناخواسته سعی در گول زدن ربات های موتور جستجو دارند که این عمل اگر توسط گوگل تایید شود، منجر به جریمه یا (Penalty) گوگل می‌شود.

آکادمی پونک بازدید : 38 دوشنبه 01 دی 1399 نظرات (0)

سئو کلاه خاکستری یکی از روش های سئو است که کمتر شنیده شده و همانطور که شاید حدس زدید، چیزی ما بین کلاه سفید و سیاه است. اما در صورتی که این تکنیک ها درست اجرا نشود، ممکن است شما را به سمت سئو کلاه سیاه ببرد.

آکادمی پونک بازدید : 39 یکشنبه 30 آذر 1399 نظرات (0)

الگوریتم RankBrain یک هوش مصنوعی برای کمک به Google به منظور درک بهترِ عبارات جستجو شده است. 15 درصد از جستجوهای گوگل در روز برای اولین بار هستند که جستجو شده اند، پس گوگل کار سختی برای نشان دادن نتایج مرتبط دارد.

آکادمی پونک بازدید : 43 چهارشنبه 26 آذر 1399 نظرات (0)

چگالی کلمه کلیدی یا (Keyword Density) به مقدار دفعات نمایش یک کلمه کلیدی در محتوا می‌پردازد. تراکم کلمه کلیدی موضوع بسیار مهمی است که در صورت رعایت نشدن منجر به جریمه از سوی گوگل می‌شود.

آکادمی پونک بازدید : 71 سه شنبه 25 آذر 1399 نظرات (0)

اقداماتی که برای بهینه سازی سایت انجام می‌دهیم و در نهایت منجر به افزایش نرخ تبدیل می‌شود را CRO می‌گوییم. حالا CRO یا همان افزایش نرخ تبدیل چیست؟ اگر شما یک سایت فروش دارید، تعداد بازدیدی که از سایت شما می‌شود مهم است، اما قطعا مهم ترین چیز برای شما فروش محصولات است. 

آکادمی پونک بازدید : 51 دوشنبه 24 آذر 1399 نظرات (0)

سئو داخلی جزو مهم‌ترین فاکتور‌ها برای بهبود ترافیک سایت است. الگوریتم های گوگل همیشه در حال آپدیت شدن هستند و با توجه به این بروزرسانی‌ها، باید استراتژی های سئو داخلی را به درستی رعایت کنید زیرا تاثیر بسزایی در بالا آوردن سایت شما دارد.

آکادمی پونک بازدید : 153 یکشنبه 23 آذر 1399 نظرات (0)

تگ Alt تصاویر برای بهینه سازی محتوای تصاویر شما در موتور‌های جستجو بسیار پر اهمیت است. اگرچه اغلب متخصصان سئو  این قضیه را چندان با اهمیت نمی‌دانند، اما جدی نگرفتن تگ Alt می‌تواند یک اشتباه خیلی بزرگ باشد و رتبه ‌ی شما را دستخوش تغیرات منفی بکند.

 
درباره ما
چکیده ای از مطالب آکادمی پونک را در این وبلاگ مطالعه کنید. با سئو و تولید محتوا آشنا شوید، یاد بگیرید و اجرا کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 87
  • بازدید ماه : 265
  • بازدید سال : 1,173
  • بازدید کلی : 5,903